Закладка траси для кондиціонерів

Хочете замовити послугу?

Попередній розрахунок вартості послуги:

Ціни на послуги

Найменування виконуваних робіт Ціна, грн
Консультація та рекомендації безкоштовно
Виїзд в межах міста безкоштовно
Виїзд за межі міста за 1 км в обидві сторони 4 грн/ км

Оскільки система кондиціонування складається переважно з двох блоків, один з яких розташовується зовні, а другий всередині будівлі, то між ними завжди прокладаються відповідні комунікації. Закладка траси під кондиціонер включає в себе прокладку мідного трубопроводу для циркуляції фреону, спеціальної дренажної трубки для відведення конденсату і електричні дроти.

Варіанти прокладки магістралей під кондиціонер

Монтаж траси кондиціонера можна реалізувати декількома способами. Якщо в квартирі вже зроблений ремонт, то магістраль прокладається в спеціальні пластикові шахти, які кріпляться безпосередньо на стіни. Якщо ж установка системи запланована на етапі косметичного ремонту, то буде більш раціонально прокласти трасу для кондиціонера в заздалегідь зроблені технологічні прорізи в стіні (штроби), які потім приховаються оздоблювальними матеріалами. Другий варіант є більш прийнятним для багатьох користувачів, так як система кондиціонування виглядає більш естетично і привабливо. Всі комунікації прокладаються приховано, а відповідно їх не буде видно. Але виконати таку роботу можуть тільки фахівці з великим досвідом, так як тут є кілька важливих нюансів, ігнорування яких неодмінно призведе до неправильної роботи системи.

Є два варіанти прокладки дренажної трубки: спільно з фреонової трасою і окремо. Ці два варіанти варто розглянути докладніше.

Спільне прокладання фреонової та дренажної магістралі

При прокладанні загальної магістралі всі комунікації кондиціонера укладаються разом з міжблочним кабелем живлення і дренажним шлангом. В цьому випадку дренажний шланг виводиться на вулицю і кріпиться до кронштейну зовнішнього блоку кондиціонера. При прокладанні такої траси послідовність роботи наступна:

Якщо кондиціонер ще не куплений, то необхідно визначитися з потужністю обладнання – від цього буде залежати діаметр фреонової траси. Потужність обладнання вибирається залежно від площі приміщення і передбачуваного тепловиділення.
Далі робиться розмітка місць розміщення внутрішнього і зовнішнього блоків системи кондиціонування. При цьому варто враховувати, що кожна модель кондиціонера має максимально можливу довжину траси (в побутових моделях – близько 15 метрів).
Далі робиться розмітка під канал магістралі. При цьому враховуються особливості підключення комунікацій до обладнання, і робиться ухил в 3 градуси для безперешкодного стікання конденсату. Також на цьому етапі враховується те, що канал під трубки не повинен мати різких поворотів, тобто всі повороти будуть робитися округленими.
Після здійснення розмітки робиться штроба під кондиціонер в несучій стіні і далі до місця установки обладнання. Для цієї операції спеціалісти використовують спеціальний ріжучий інструмент, і обладнання для уловлювання пилу.
Далі в зроблену штробу укладаються всі необхідні комунікації. При цьому мідні трубки для фреону обов’язково утеплюються для більш ефективної роботи системи. Прокладаючи трубку для відведення конденсату необхідно уникати її різких перегинів і провисань, в яких може накопичуватися вода.
На завершальному етапі прокладки траси всі комунікації закріплюються в штробі спеціальної перфороаною стрічкою і закладаються розчином. Якщо кондиціонер буде встановлюватися не відразу, то обов’язково необхідно герметизувати трубки, щоб під час ремонтних робіт в них не потрапив будівельне сміття і пил!
Додатково за бажанням замовника може бути здійснена опресовування траси кондиціонера рідким азотом. Також встановлюється спеціальний клапан і манометр контролю тиску. Це робиться для інформування робітників у випадках пошкодження траси під час проведення оздоблювальних робіт. Особливо актуальна така процедура тоді, коли довжина магістралі перевищує 15 метрів.
При виконанні цих робіт слід враховувати, що вартість прокладки траси під кондиціонер в основному залежить від відстані між зовнішнім і внутрішнім блоками. Крім цього якщо фреонова і дренажна магістралі йдуть окремо, то ціна на роботи буде також залежати від додаткової відстаней.

Роздільна прокладка фреонової та дренажної магістралі

Роздільний спосіб прокладання траси під кондиціонер застосовується в тих випадках, коли потрібно виводити трубку для конденсату в існуючу систему каналізації або на це є особливі вказівки ОСББ, ЖЕКу чи відповідно місцевої влади. У таких випадках основна штроба під кондиціонер, ціна якої залежить від відстані між блоками, може робитися без будь-якого ухилу в будь-якому зручному і найбільш короткому напрямку. А ось штроба, в яку буде закладено трубка для конденсату, робиться під ухилом не менше 3 градусів.

Крім цього, якщо трубку під конденсат прокласти під ухилом неможливо, то існує варіант установки спеціального примусового насоса між цією трубкою і самим кондиціонером. В такому випадку відведення води в каналізацію буде здійснюватися тоді, коли працює система кондиціонування.

Ще один важливий момент, який необхідно враховувати при прокладанні роздільної магістралі під систему кондиціонування, це можливе потрапляння запаху з каналізаційної труби, в яку обладнаний вивід. Для запобігання цієї неприємності в трубку встановлюється спеціальний “сухий” сифон, який вільно пропускає воду в одному напрямку, і в той же час перешкоджає проникненню повітря в приміщення через внутрішній блок кондиціонера.

Установка блоків кондиціонера

Перед установкою кондиціонера, якщо минув певний час після закладки траси, проводяться контрольні роботи з комунікаціями. Перевіряється герметичність мідних трубок, які паралельно продуваються для очищення від сміття і пилу. Також перевіряють живлення і керуючі електричні кабелі на предмет пошкодження або витоку струму.

Після вдалого завершення перевірки встановлюється все інше обладнання, і проводяться пуско-налагоджувальні роботи. Надалі не варто забувати про своєчасне обслуговування системи кондиціонування, яке включає в себе очищення і заправку системи фреоном.

На закінчення слід зробити висновок, що виконати таку роботу під силу тільки професіоналам з великим досвідом. Відомо чимало випадків, коли саме на етапі прокладки траси кондиціонера, ціна якої не так вже й значна, дилетантами допускається багато помилок, що призводять в непридатність обладнання та змушують замовника робити ремонт заново. Щоб уникнути таких неприємних наслідків, заощадити час і гроші – замовляйте прокладку траси кондиціонера у професіоналів, які знають свою справу. Зробити це можна зателефонувавши за номером або звернувшись до нас будь-яким іншим зручним для вас способом, які представлені в розділі «Контакти».

Ціни на закладку труб для кондиціонера

Найменування послуги Вартість, грн
Закладання траси для кондиціонера в приміщення площею 20-25 м кв (в ціну врахований матеріал довжиною до 3 м)

2 600 

(400 грн за кожен додатковий метр магістралі)

Закладання траси для кондиціонера в приміщення площею до 35 м кв

(в ціну врахований матеріал довжиною до 3 м)

2 800

 (450 грн за кожен додатковий метр магістралі)

Закладання траси для кондиціонера в приміщення площею до 50 м кв

(в ціну врахований матеріал довжиною до 3 м)

3 000

 (550 грн за кожен додатковий метр магістралі)

Закладання траси для кондиціонера в приміщення площею до 65 м кв

(в ціну врахований матеріал довжиною до 3 м)

3 200

 (600 грн за кожен додатковий метр магістралі)

Додаткові роботи які виникають (можуть виникнути) при закладанні траси

Найменування послуги Вартість, грн
Штрабління в цеглі  100
Штрабління в бетоні  150
Монтаж пакету “Зима” для роботи кондиціонерів на обігрів з роботою від 1 500 
Монтаж дренажного насоса (для відведення конденсату)  700 
Монтаж дренажної трубки від дренажного насосу,м  80 
Монтаж Wi-Fi 500 
Демонтаж/монтаж склопакета  200 
Короб для магістралі з монтажем, грн 1 м п  80 

 
 Наші роботи